برترین برندهای تولید کننده کیف

Wiki Article

۱.chanel
تاریخ تأسیس: ۱۹۱۰
تاسیس شده توسط: کوکو شانل
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کیف های دستی شانل در کجا ساخته می شوند: فرانسه یا ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار


شانل نیازی به معرفی ندارد. آن یکی از لوکس ترین برندهای کیف دستی در جهان است. این برند در بین افراد مشهور محبوب است.
کیف های دستی Chanel به دلیل ساده و در عین حال کاربردی بودن آنها شناخته شده اند. اغلب اوقات، خواهید دید که کیف های دستی لوکس مطابق مد بسیار کاربردی نیستند. کوکو شانل با دیدن این روند، اقدام به تولید یک سری کیف دستی کرد که لوکس به نظر می رسید و در عین حال کاربردی نیز بود. امروز هم خواهید دید که کیف های دستی Chanel در عین زیبایی و با کلاس بودن، از طراحی مینیمالیستی برخوردار هستند. کیف های دستی Chanel، به لطف طراحی ساده، از مد نمی افتند و همیشه مد روز هستند.
اگر می خواهید برای یک کیف دستی لوکس هزینه کنید، Chanel باید در بالای لیست شما باشد.

۲. Louis Vuitton
تاریخ تأسیس: ۱۸۵۴
تاسیس شده توسط: Louis Vuitton Malletier
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کشورهای سازنده فعلی: فرانسه، ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، سوئیس، آلمان و اسپانیا
قیمت متوسط هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار




Chanel، Hermès و Louis Vuitton بدون شک ۳ نام تجاری برتر کیف های دستی در حال حاضر هستند. یک دلیل مهم وجود دارد که چرا Louis Vuitton در قسمت فوقانی جدول ما نشسته است. در حالی که بسیاری از مردم ممکن است Louis Vuitton را به عنوان یک برند برتر که کیف های دستی را با قیمت های ناخوشایند می فروشد، در نظر بگیرند، اما به وضوح اینگونه نیست.
اگر به داده ها نگاه کنید، کاملاً برعکس است. افرادی که کیف های Louis Vuitton را خریداری کرده اند، آن را سرمایه گذاری خوبی می دانند. Louis Vuitton کیف های دستی فوق العاده با کیفیت تولید می کند و ماندگاری آنها بسیار طولانی است. نه تنها این، بلکه این برند حراج های بهتری رو نسبت به باقی برندهای معروف برگزار می کند.

۳. Valentino
تاریخ تأسیس: ۱۹۵۲
تاسیس شده توسط: ماریو والنتینو
کشور تاسیس: ناپل، ایتالیا
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار


Valentino همیشه به ساخت کیف های دستی لوکس معروف نبود. ماریو والنتینو، که بنیانگذار این برند است، یک کارخانه چرم سازی واقعا ماهر در ناپل بود. او به ساخت کیف های چرمی معروف نبود. در عوض کفش های چرمی را طراحی و تولید می کرد. افراد مشهوری از جمله ژاکلین کندی کفش های سفارشی طراحی شده توسط ماریو را می پوشیدند.
امروزه نیز می توانید همان کار دستی را توسط Valentino در کیف های دستی مشاهده کنید. کیف های دستی Valentino زیبا و لوکس به نظر می رسند. با ادامه روند تعیین شده توسط ماریو والنتینو، می توانید مهارت کار در هر یک از کیف های دستی والنتینو تولید شده را مشاهده کنید.
البته لازم به ذکر است کیف های دستی Valentino ارزان نیستند. قیمت کیف های Valentino می تواند در حدود ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار باشد. با این حال، غیر معمول نیست که می بینید کیف های طرحدار Valentino با قیمت محدودی به قیمت دو هزار دلار نیز به فروش می رسند.

۴. Prada
تاریخ تأسیس: ۱۹۱۳
تاسیس شده توسط: ماریو پرادا، میوشیا پرادا
کشور تأسیس: میلان، ایتالیا
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار


Prada یکی از محبوب ترین مارک های کیف دستی در جهان است. اگر اهل شیک پوشی و علاقه مند به کیف های دستی هستید، مطمئنا یک یا دو کیف دستی Prada در اطراف خود دارید.
Prada به عنوان یک شرکت تولیدکننده کیف لوکس شروع به کار نکرد. در عوض، به عنوان یک برند چمدان بی نظیر به وجود آمد. در سال ۱۹۸۵، میوچیا پرادا با معرفی یک سری از کیف های دستی نایلونی، برند Prada را نوسازی کرد. این شرکت کیف های دستی مرغوبی تولید کرده که با توجه به جزئیات ساخته شده اند. و برخلاف بسیاری از کیف های دستی طراحی شده، میوشیا قیمت کیف های دستی را به گونه ای تعیین کرد که برای مخاطبان بیشتری در دسترس باشد. و Prada امروزه یکی از برترین برند های کیف دستی لوکس در جهان است.

۵.Coach
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۱
تاسیس شده توسط: لیلیان و مایلز کان
کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا، شهر نیویورک
کشور سازنده: چین
متوسط قیمت هر کیف: ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار




Coach برند دیگری است که نیازی به معرفی ندارد. مانند همه برندهای ذکر شده قبلتر از آن، Coach نیز شروع دمدمی مزاجی داشت. این برند در ابتدا کیف های دستی تولید می کرد که طرحی ای شبیه به دستکش بیس بال داشتند. با گذشت زمان، این شرکت با طراحی های جدیدی روبرو شده است که مخاطبان اصلی آن را هدف قرار داده اند. و این تغییر به خوبی نتیجه داد.
امروزه کیف های دستیCoach یکی از محبوب ترین برندها در بین خریداران در سراسر جهان است. طرح هایی که امروز ارائه می دهند ساده و در عین حال ظریف هستند. همچنین کیف های دستی Coach به هر شکل و اندازه ای وجود دارند و باعث رشد نام تجاری آن در طول سال ها می شوند. مهم نیست شما چه سلیقه ای دارید، مطمئنا کیف Coach متناسب با نیازهای خود را پیدا خواهید کرد.

Marc Jacobs.6
تاریخ تأسیس: ۱۹۸۴
تاسیس شده توسط: مارک جیکوبز
کشور تأسیس: ایالات متحده آمریکا ، شهر نیویورک
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​کیف دستی : ۱۷۵ تا ۴۹۵ دلار




اگر متوجه شده اید که طرح کیف های دستی Marc Jacobs مشابه طرح Louis Vuitton است، قطعاً اشتباه نمی کنید. و شما می خواهید بدانید که چرا. مارک جیکوبز، مردی که برند تجاری از آن او بود، قبل از شروع برند تجاری خود، ۱۷ سال در Louis Vuitton به عنوان مدیر خلاق کار کرد. خوشبختانه برای ما، کیف های دستی Marc Jacobs خیلی گران نیستند.
مارک جیکوبز بیش از ۲۰۰ فروشگاه خرده فروشی و یک فروشگاه آنلاین دارد و در ۸۰ کشور گسترش یافته است.

Gucci.7
تاریخ تأسیس: ۱۹۲۱
تأسیس شده توسط: گوچیو گوچی
کشور مبدا: فلورانس، ایتالیا
کارخانه تولید: شهر پراتو در توسکان، خارج از فلورانس
قیمت متوسط ​​کیف دستی: ۱۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار


Gucci به دلیل بندهای دستی چرمی لوکس ایتالیایی بسیار محبوب است. گوچیو گوچی، خالق این برند، شروع به ساخت طرح های کیف دستی کرد که الهام گرفته از زین های اسب بود. او به خوبی به کار با کیف های چرمی آشنایی داشت زیرا پدرش صاحب تجارت چرمی بود.
گوچیو به عنوان یک مسافر از طراحی های چمدان هایی که در سراسر دنیا دیده الهام گرفته و زمان زیادی طول نکشید تا بفهمد مردم چه می خواهند. او کیف های دستی چرمی با کیفیت بالا ساخت که علاوه بر ساخت خوب، از قابلیت اطمینان بالایی نیز برخوردار هستند. توجه به جزئیات یکی از مهمترین موارد Gucci است. بنابراین جای تعجب نیست که کیف های Gucci سال ها دوام داشته باشند.

۸. Fendi
تاریخ تأسیس: ۱۹۲۵
تاسیس شده توسط: آدل و ادواردو فندی
کشور مبدا: رم، ایتالیا
کشور سازنده: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۳۸۰۰۰ دلار


در حالی که برندهای لوکس دیگر سعی می کنند درجه یک به نظر برسند و برجسته باشند، Fendi در جهت کاملاً مخالف حرکت می کند. در حالی که تعدادی از کیف هایی که Fendi ارائه می دهد درجه یک و مجلل به نظر می رسند، بقیه ترکیبات آن فریاد می کشند و هیچ چیز مجللی را در ساخت خود ندارند. و این به آنها کمک کرده تا کاملاً در میان مردم متمایز شوند.
فندی در سال ۱۹۲۵ تاسیس شد و از همان ابتدا به ساخت کیف های دستی جذاب و فریبنده معروف بود. بسیاری از کیف های دستی آنها طرح های خزدار را به یک شکل یا شکل دیگر ادغام می کند. نباید انکار کرد که کیف دستی های Fendi چشم نواز هستند.

Hermès.9
تاریخ تأسیس: ۱۸۳۷
تاسیس شده توسط: تیری هرمس
کشور تاسیس: پاریس، فرانسه
جایی که اکنون ساخته می شوند: فرانسه
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ دلار

ما اطمینان داریم که انتظار داشتید هرمس را در این لیست جزو بالاترین رده ها از مارک های کیف دستی در جهان مشاهده کنید. و بنابراین، اینجاست! هرمس در سال ۱۸۳۷ به وجود آمد و توسط تیری هرمس تأسیس شد. این برند به ساخت کیف های دستی بسیار لوکس معروف است که برای اکثر مردم از دسترس خارج شده است. تا زمانی که یک فرد مشهور نباشید یا خیلی ثروتمند نباشید، بدست آوردن یکی از این موارد می تواند آرزو باشد.
قیمت کیف های هرمس در حدود ۱۲۰۰۰ دلار است و می تواند تا ۲۰۰۰۰۰ دلار نیز باشد. اما در اینجا متوقف نمی شود. اگر طرحی سفارشی برای کیف دستی خود درخواست می کنید و اگر هرمس این درخواست را بپذیرد، هزینه کیف بسیار بیشتر است. با این حال، در ازای این کار، می توانید کیف دستی ای را بخرید که شبیه هیچ کیف دیگری نباشد. کیف های دستی هرمس بسیار محدود هستند و حتی می توان آنها را به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفت. معمول است که می بینید کیف های دستی Hermès بیش از قیمت خرید به فروش می رسند.

Céline.10
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۵
تاسیس شده توسط: سلین ویپیانا
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
کیف های دستی سلین در کجا ساخته می شوند: ایتالیا
قیمت متوسط ​​کیف های دستی: ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار


Céline کیف های دستی لوکسی درست می کند که در واقع می توانید روزانه از آنها استفاده کنید. برخلاف بسیاری از کیف های دستی لوکس که فقط در موارد خاص می توانید از آنها استفاده کنید، کیف های دستی Céline متفاوت هستند. کیف های دستی آنها بسیار محدود هستند و توجه عمومی را به خود جلب نمی کند. اما این بدان معنی نیست که آنها شیک و زیبا به نظر نمی رسند.
قیمت اکثر کیف های دستی سلین در حدود ۲۰۰۰ دلار است و همانطور که تصور می کنید از مواد چرمی با کیفیت بالا ساخته شده اند. توجه به اینکه جزئیات در این کیف ها نیز بسیار زیاد است. و جای تعجب نیست که این کیف ها ارزش خود را به خوبی حفظ می کنند. و از آنجا که این کیف ها بسیار گران هستند، مجموعه کیف های دستی Céline منحصر به فرد است. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید این کیف ها را فقط در یک فروشگاه مجاز محدود خریداری کنید.
کیف های دستی سلین به دلیل طراحی حداقلی و قابلیت استفاده عالی بسیار محبوب هستند. در حالی که کیف های آنها جایگزین کیف های لپ تاپ نیست، اما تعداد کمی از مدل ها لپ تاپ را می توانید داخل آنها را جای دهید.

۱۱. Christian Dior
تاریخ تأسیس: ۱۹۴۷
تاسیس شده توسط: کریستین دیور
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
ساخت در: ایتالیا یا اسپانیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۵۰ هزار دلار


Dior یک برند مد برتر است که به ساخت کیف های دستی لوکس، لباس های نفیس با طراحان و عطرهای برتر معروف است. این برند پس از جنگ جهانی دوم هنگامی که این شرکت به شکل گیری پاریس به عنوان یک شهر مد و لوکس کمک کرد، رونق گرفت.
Dior دارای تعداد زیادی کیف دستی است که برای مخاطبان زیادی کافی است. آنها کیف های متنوعی را تهیه می کنند که هم برای علاقه مندان به مد و هم برای کسانی که به دنبال کاربردی بودن کیف های دستی خود هستند، تهیه می شوند.

Saint Laurent.12
تاریخ تأسیس: ۱۹۶۶
تاسیس شده توسط: ایو سن لوران
کشور مبدا: پاریس، فرانسه
ساخت در: ایتالیا
قیمت متوسط ​​هر کیف: ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار




ما که در لیست برند های برتر کیف دستی لوکس در جهان قرار داریم، Saint Laurent را نیز خواهیم داشت. Saint Laurent یکی دیگر از برندهای کیف دستی لوکس از پاریس و فرانسه است. این برند داستان بسیار جالبی دارد.
ایو سن لوران، بنیانگذار این برند تا دهه ۱۹۶۰ در Christian Dior کار می کرد. با این حال، به دلیل جنگ جهانی دوم، او مجبور شد برای جنگ برود. وقتی برگشت کارش از بین رفته بود. او از Dior به دلیل نقض قرارداد شکایت کرد و برنده شد! با استفاده از این پول، مارک تجاری خود را ایجاد کرد – سنت لوران.
کیف های دستی Saint Laurent معمولاً منحصر به فرد هستند و طرح های جدیدی را به میدان می آورند. این برند بخاطر ارائه فلسفه های طراحی جدید و اجرای آنها بسیار مورد احترام است. بیشتر طرح های کیف دستی Saint Laurent ظریف بوده و تأثیرگذار به نظر می رسد.

13. تولیدی کیف

تاریخ تاسیس : تولیدی کیف مدارس در تهران 1385

تاسیس شده توسط : گوهری

کشور مبدا: ایران , تهران

ساخت در: ایران

قیمت متوسط ​​هر کیف: 40 تا 70 هزار تومان





تولیدی کیف یک با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در عرصه

تولید و پخش انواع کیف زنانه , مردانه , کوله پشتی

و انواع کیف مدرسه ای به صورت عمده نامی آشنا برای

فعالان و همکاران عمده و خرده فروش سراسر کشور است

تولید مدل های جدید به صورت روزانه
از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه گوهری برای ایجاده تنوع بالا و فروش بهتر

همکاران عزیز اقدام به تولید دو تا سه مدل کیف جدید به صورت روزانه

و حذف چند مدل قدیمی میباشد

تولید انواع کیف سفارشی
از دیگر خدمات این تولیدی تولید انواع

کیف سفارشی با مارک و برند اختصاصی شما

و به صورت کاملا اختصاصی

ساخت و تولید انواع کیف زنانه , مردانه , دستی اداری , لب تابی

انواع کیف مدرسه و …

لینک منبع :

http://kif1.ir

Report this wiki page